کفپوش اپوکسی

تولید کفپوش اپوکسی

تولید کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان در کشورهای پیشرفته

چندین دهه است که در کشورهای پیشرفته از محصولات کفپوش اپوکسی و پلی یورتان به بهترین شکل استفاده می نمایند و با توجه به اهمیت این محصولات پیشرفت قابل توجهی نموده اند .

کشور امریکا و چندین کشور اروپائی و آسیائی جهت تولید کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان گامهای بلندی را برداشته اند و اکثر تولید کنندگان این کشور نه تنها محصولات فوق را در صنایع داخل کشورشان استفاده می نمایند بدلیل گسترش خط تولیدشان سالهاست که مواد اولیه یا محصول نهائی را به دیگر کشورها صادر می نمایند و سود قابل توجهی نصیب این شرکت ها گردیده و روزبروز جهت کیفیت بالاتر محصول ابداعات جدیدی را بکار می برند تا مشتریان را بسمت خود جلب نمایند . اکثر تولید کنندگان مطرح این محصولات در کشورهای پیشرفته جهت رقابت ، فروش و درآمد بیشتر از هیچ گونه امکاناتی که بتوانند کیفیت محصول را بهتر نماید دریغ نمی نمایند و بعضی از کشورها مانند چین ، هند و … جهت ارزان نمودن قیمت محصولات مواد اولیه و … سعی بر آن دارند تا در بازارجهانی حضور گسترده ای داشته باشند و متأسفانه با این سیاست موفق گردیده اند در اکثر کشورها و بخصوص در ایران فروش مناسبی داشته باشند .

کیفیت کفپوش اپوکسی

تشخیص کیفیت کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان قطعا در گرو تحقیقات و بررسی دقیق آزمایشگاهی و اجرای عملی آن است که اگر با دقت این موضوع بررسی گردد تفاوت بین مواد اولیه محصول نامطلوب را از محصول با کیفیت و مطلوب می توان تشخیص داد . طی بررسی کارشناسان مجرب در صنعت رنگ ، مواد اولیه محصول کشورهای پیشرفته مقام و رتبه برتری را نسبت به دیگر کشورها که بیشتر سعی دارند محصول ارزان تری را به مشتریان عرضه نمایند دارا می باشند .

با توجه به نکات ذکر شده لازم است خریداران و تولیدکنندگان این گونه محصولات در کشور ایران با دقت و اهمیت به کیفیت با هزینه های متعارف جهت تولید بپردازند تا اکثر مشتریان و مصرف کنندگان از استفاده کردن این گونه محصولات رضایت کاملی را کسب نمایند .