کفپوش اکسیر پارسه

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتي باکتريال

کفپوش اپوکسي

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش‌های آنتی باکتریال به کفپوش‌هایی گفته می‌شود به صورت بهداشتی بوده و می‌تواند از نفوذ باکتری و قارچ به کفپوش جلوگیری کند. کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال در عصر حاضر در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته و در بخش‌های درمانی همچون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دیگر همچون داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته می‌توان از موارد استفاده این نوع کفپوش‌ها به کفپوش اپوکسی کارخانه نیز اشاره کرد.

از کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به جهت پوشش مناسب برای کف استفاده می‌شود که ویژگی‌های مناسب بسیاری همچون قابلیت شستشوی سریع و راحت، اعمال ضد عفونی سریع‌تر و به طور کلی رعایت نکات بهداشتی با سرعت بالاتر را فراهم می‌آورد.

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به دلیل کاربرد گسترده‌ای که در بخش‌های مختلف پزشکی و کارخانه‌ها دارد در بسیاری از مراکز پزشکی و کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد و دلیل آن نیز وجود مزایای بسیاری است که این نوع کفپوش اپوکسی برای این دسته از مشاغل فراهم می‌آورد. البته انتخاب نوع کفپوش اپوکسی برای مشاغل مختلف و متریال و میزان به کار رفته در مکان مورد نظر ممکن است در قیمت کفپوش اپوکسی تغییر ایجاد کند.

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

مزایای کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال در چیست؟

مزایای بسیاری را می‌توان برای انواع کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال عنوان کرد که مهم‌ترین آنها متشکل از موارد زیر است:

-یکپارچه سازی سطوح

-بهداشتی و بدون اعمال نفوذ باکتری و ویروس

-نتیجه‌ای تمیز و بدون درز بر روی سطوح

-مقاومت بالا در استریل شدن

-امکان جلوگیری از رشد حشرات، قارچ، کپک و غیره

-غیرقابل نفوذپذیری

-تنوع بالا در طرح و رنگ

-زیبایی و دوام بالا

-مانعی مناسب به جهت نشت آب

-مقاومت بالا در برابر دمای بالا و رطوبت

-صرفه جویی در اتلاف انرژی

-سهولت نصب سریع و راحت

-مقاومت و سایش بالا در لیز خوردن

-قیمت مناسب

-قابلیت پاکسازی با سرعت بالا

-بدون تغییر رنگ در هنگام برخورد مایعات بهداشتی همچون بتادین و غیره

-مقاومت بالا در برابر خط خوردگی هنگام گذر تخت‌های بیمار و دستگاه‌های پزشکی

-ضربه پذیری بالا

و غیره

مشاهده فرمودید که کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال دارای مزایای بسیار برای مشاغل مختلف پزشکی و کارخانه‌ها بوده که در صورت استفاده این امر می‌تواند در زمان و هزینه‌های بسیاری جلوگیری کرده و هنگام مصرف بهترین قیمت کفپوش اپوکسی را برای شما به همراه داشته باشد.

آیا مصرف کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال تنها به مراکز خاص تخصیص می‌یابد؟

سوالی که ممکن است ذهن افراد را درگیر کند این است که کفپوش آنتی باکتریال تنها برای مشاغل خاصی همچون مراکز پزشکی و کارخانه‌ها کاربرد دارد؟ پاسخ به این سوال خیر است. کفپوش‌های آنتی باکتریال به دلیل مزایای فراوانی که دارند در حال حاضر در اکثر مراکز خدماتی، آموزشی، تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و دلیل اصلی آن بهداشتی بودن و سهولت بالا در شستشوی آن است.

به عنوان مثال می‌توان از نوع کفپوش‌های اپوکسی آنتی باکتریال در مکان‌هایی همچون کارخانه‌ها، ساختمان‌های تجاری، کف پارکینگ‌ها، اتاق‌های کنفرانس، رستوران‌ها، غذاخوری‌های مدرسه و دانشگاه و غیره نیز استفاده کرد و برای مشاغلی که نظافت را در درجه اهمیت بالایی قرار می‌دهند می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

خوشبختانه قیمت کفپوش اپوکسی به دلیل فراگیری در مصارف مختلف از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به دلیل طول عمر بالایی که دارد می‌تواند قیمتی بسیار به صرفه‌ای را برای مصرف کنندگان فراهم آورد. از جمله موارد کاربرد بسیار این نوع کفپوش‌ها می‌توان به کفپوش اپوکسی کارخانه اشاره کرد که در برخی از صنایع وجود آن لازم و ضروری عنوان شده است.

کفپوش اپوکسی

شرکت اجرا کننده کفپوش اپوکسی چه کاری انجام می‌دهد؟

به مانند هر مشاغلی که نیاز به مهارت خاص خود دارد اجرایی کردن کفپوش اپوکسی نیز از جمله مشاغلی است که در صورت نا آگاهی می‌تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد به همین دلیل باید جهت اجرایی شدن کفپوش اپوکسی از راهنمایی‌های یک شرکت اجرا کننده کفپوش اپوکسی بهره‌مند شد.

پس از تصمیم گیری شما برای اجرایی شدن این طرح، شرکت اجرا کننده کفپوش اپوکسی مهندسان فنی را به محل مورد نظر اعزام کرده تا بتوانند از سطح بازدید به عمل آورده و در صورت ایجاد مشکل در سطح آنها را برای شما بازگو کرده تا در جهت رفع سطوح همچون سست بودن و یا وجود شیب کم و یا بسیار و غیره توضیحات لازم را خدمت شما ارائه دهند.

پس از آنکه کار مهندسین فنی تمام شد در مرحله بعد تیم مجرب و آموزش دیده‌ای در زمینه اجرایی سازی کفپوش اپوکسی به محل اعزام شده و پس از برطرف کردن مشکلات موجود در جهت اجرایی کردن کفپوش اپوکسی بر می‌آیند. در حال حاضر اجرایی شدن کفپوش‌های اپوکسی به دو صورت ۲ لایه و ۳ لایه انجام می‌شود. به عنوان مثال بهتر است برای اجرایی کردن کفپوش اپوکسی کارخانه و پارکینگ از کفپوش اپوکسی ۳ لایه به دلیل مقاومت بیشتری که دارد استفاده کرد.

چه عواملی در قیمت کفپوش اپوکسی تاثیرگذار است؟

از جمله عوامل مهمی که می‌تواند در تفاوت قیمت کفپوش اپوکسی تاثیرگذار باشد شامل موارد زیر است:

-ضخامت کفپوش: در وهله اول ضخامت ۲ الی ۳ لایه بودن کفپوش می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

-انتخاب مواد اپوکسی: مواد اپوکسی که برای کف سطوح مختلف انتخاب می‌شود می‌تواند دارای تفاوت باشد و همین امر در تفاوت قیمت آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.

-نوع فعلی پوشش کف ساختمان: پوشش فعلی کف ساختمان همچون بتن، سرامیک، سنگ و غیره می‌تواند منجر به تفاوت در میزان متریال مورد استفاده شود که این امر موجب می‌شود در قیمت آن نیز تاثیر گذارد.

-میزان آسیب موجود در کف: زمانی که کف بازسازی می‌شود در صورت لزوم باید با روش‌های مکانیکی مختلف ترمیم شود و به طبع این مورد در قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

-بررسی میزان ترک موجود در کف: اگر ترک‌های موجود در کف زیاد باشد در این صوت باید به جهت بستن ترک و درزها هزینه اضافی پرداخت کرد که در این صورت هزینه کلی بیشتر خواهد شد.

-وجود آلودگی در سطح: سطحی که قصد اجرایی شدن کفپوش اپوکسی بر روی آن را دارید باید از نظر آلودگی‌هایی همچون روغن، گریس، نمک و سایر رسوبات دیگر بررسی شود و از روش‌های مکانیکی و شیمیایی برای از بین بردن این آلودگی‌ها استفاده کرد. از آنجایی که هنگام اجرایی شدن کفپوش اپوکسی هیچ گونه آلودگی نباید بر روی سطح وجود داشته باشد این کار انجام می‌شود.

خروج از نسخه موبایل