کفپوش اکسیر پارسه

کفپوش پلی یورتان در سازمان آب

اپوکسی آب شرب

اپوکسی آب شرب

عوامل میکروبی – باکتری و … در مکانهائی که آب وجود دارد زمینه رشد آن وجود دارد و جهت رفع آن بعضی از مسئولین و دست اندرکاران شرکت آب و فاضلاب کشور همیشه در صدد رفع مشکلات فوق می باشند .

اهمیت کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان در سازمان آب به شرح ذیل می باشد :

معمولا مراحل تصفیه آب و پروسه ضد عفونی کردن تا رسیدن مرحله نهائی ،در مخازن ومنابع از اهمیت بسزائی برخوردار است . بعضی از مسئولین با کسب تجربه و اطلاعات مناسب سعی نموده  اند از محصولات کفپوش اپوکسی یا پلی یورتان استفاده نمایند و اکنون در بعضی از مراکز استانی یا شهرها با توجه به اهمیت آن جهت پوشش مخازن و منابع معمولا کفپوش اپوکسی را داخل مخازن و منابع و کفپوش پلی یورتان را بدلیل آنتی یووی بودن آن در بیرون مخازن استفاده می نمایند . هر قدر که به اهمیت اجرای آن در مراکز منابع آبی توجه گردد مشکلات میکروبی – باکتری و … کاهش خواهد یافت و پس از پروسه ضد عفونی کردن آب نگرانی جهت عرضه آن به مصرف کنندگان جامعه به حداقل خواهد رسید .

معمولا جهت اجرای کفپوش اپوکسی داخل مخازن از روش مدرن پاششی با دستگاههای ایرلس اجرا می گردد و بیرون مخازن و منابع آب از کفپوش پلی یورتان بصورت یکپارچه همانند کفپوش اپوکسی بصورت پاششی صورت می گیرد . هر قدر که مسئولین و دست اندرکاران شرکت سازمان آب و فاضلاب کشور به این موضوع اهمیت بدهند ، دیگر دست اندرکاران نیز با کسب تجربه همکاران خود از محصول کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان استفاده خواهند کرد .

در واقع می توان گفت در عصر کنونی و تکنولوژیهای نگهداری منابع آب یکی از بهترین گزینه ها می باشد و خوشبختانه این محصولات در شرکت های سازمان آب و فاضلاب شهرها رواج پیدا کرده و بخصوص کفپوش اپوکسی و پلی یورتان جایگزین مناسبی جهت بهینه کردن یا بهتر است بگوئیم بهداشتی کردن نگهداری آب در مخازن می باشد.

کفپوش پلی یورتان در در لوله های آب

لازم به ذکر است که لوله های قطور جریانهای آب شرب هم در لایه درونی لوله ها و پیروی لوله ها از این امر مستثنی نبوده اند و در صورت اجرایی شدن این محصولات علاوه بر جلوگیری از رشد میکروبی – باکتری و … مانع پوسیدگی لوله ها و منابع و مخازن آب خواهد گردید و در این راستا شرکت سازمان آب و فاضلاب گامهای مؤثری را برداشته و با توجه به توان مالی شرکت های آب و فاضلاب توانسته مشکلات مهم را برطرف نمایند .

امید آن است که محصولات کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان در تمامی شهرهای کشور در شرکت های مرتبط استفاده گردد و خدمت شایانی نسبت به جامعه سلامت و عاری از مشکلات بهداشتی گام برداشت .

خروج از نسخه موبایل