کفپوش اکسیر پارسه

رنگ اپوکسی کف

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی پرگاس اکسیر

رنگ اپوکسی کف یک گزینه بسیار مناسب برای رنگ برای کف زمین به حساب می‌آید که در انواع مختلفی عرضه و تولید می گردد. در حالت کلی رنگ اپوکسی یک اسپرت ترموست به حساب می آید که از واکنش رزین اپوکسی به دست می آید و با سخت کننده پلی آمید تولید می گردد.
رنگ اپوکسی در کل در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به کفپوش اپوکسی موجود در اماکن مختلف انواع مختلف اپوکسی های گرانیتی انواع مختلف بوکس های ضد اسید و همچنین رنگ های اپوکسی و انواع مختلف سی های صنعتی اپوکسی های قابل و استفاده از آن ها در انواع مختلف چسب ها اشاره نمود. در حالت کلی رنگ اپوکسی کف به صورت یک جزئی دو جزئی و سه جزئی عرضه می گردند.

انواع مختلف رنگ اپوکسی کف

یکی از انواع مختلف رنگ اپوکسی کف، رنگ اپوکسی کف تک جزئی می باشد یعنی این نوع رنگ اپوکسی را نباید با ماده یا هلالی مخلوط کنیم و برای استفاده از آن نیز باید از مقدار رنگی که در نقاطی وجود دارد به صورت یکپارچه بر روی سطح مورد نظر جهت انجام فرایند رنگ آمیزی استفاده نمایید.

لایه میانی پوشش کف اپوکسی تولید گروه صنعتی اکسیر


دیگر از انواع مختلف رنگ اپوکسی کف، رنگ اپوکسی کف دو جزئی می باشد که برای استفاده از این نوع رنگ لازم است آماده به نام هاردنر یا سخت کننده به رنگ داخل قوطی تزریق شده و در نتیجه رنگ اپوکسی به نظر بیشتری سفت شده و محکم گردد و اماده هاردنر در حکم سفت کننده و محکم کننده را برای رنگ اپوکسی دارد در نتیجه رنگ مورد نظر غیر قابل نفوذتر شود.
یکی دیگر انواع رنگ اپوکسی کف نوع سه جزئی آن می باشد که در این نوع رنگ اپوکسی کف لازم است و علاوه بر هاردنر یا همان ماده‌ای که به عنوان سخت کننده و خشک کننده به رنگ اضافه می‌شد یک مدل دیگر نیز به این ترکیب اضافه شود که از جمله این موارد می‌توان به ماده مانند گروت اپوکسی اشاره کرد که این ماده مخلوطی از سیلیس ست و رنگ به حساب می آید که به عنوان جزء سوم به رنگ اپوکسی تزریق شده و به آن اضافه می شود.
قیمت رنگ اپوکسی مخصوص کف با توجه به انواع آن قیمت متفاوتی داشته و لیست قیمت اپوکسی کف را در انتهای مقاله مشاهده می فرمایید.

اطلاعات فنی در مورد رنگ اپوکسی کف

انواع مختلف رنگ اپوکسی کف به مدت زمانی در حدود یک شبانه‌روز برای ۲۴ ساعت زمان احتیاج دارند تا به صورت کامل خشک می‌شوند اما برای آنکه نتیجه گیری مناسب تری ایجاد شده و هیچ گونه آسیب احتمالی به فرایند رنگ آمیزی ایجاد نگردد بهتر است تا چیزی در حدود ۳ روز در مکانی که رنگ آمیزی انجام شده تردد صورت نگرفته و یا هیچگونه اثری بر روی آن ایجاد نگردد.
انواع مختلف رنگ اپوکسی کف مواد بسیار بالایی داشته و همچنین می تواند تنها چیزی در حدود ۷ تا ۱۰ میلیمتر ضخامت در فرایند رنگ کاری استفاده نموده و همچنین می تواند وزن در حدود ۱۰ تن را تحمل نمایند.

 

کفپوش اپوکسی بیمارستانی-مجری پوشش اکسیر پارسه

کاربردهای رنگ اپوکسی کف

در حالت کلی انواع مختلف رنگ اپوکسی در زمینه‌ های مختلفی به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین رنگ ها در پروژه های مختلفی در زمینه‌های زیست شناسی هواشناسی هوا و فضا انواع مختلف مصارف خانگی انواع مختلف مصرف دریایی انواع مختلف پروژه های صنعتی و کامپوزیت ها و بسیاری موارد دیگر این چنینی کاربردهای فراوانی دارند.

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل